Или как с добре подбрани средства да организираме компютърната си мрежа в ресторанта или хотела
Ясен Танев, изп. директор Тринити Софт
Напоследък бизнесът използва все повече информационни технологии в ежедневието си, за да управлява дейността си прецизно и с висока степен на контрол. Това, което обаче се забелязва е също, че разходите за оборудване и софтуер не могат да бъдат наречени оптимизирани при преминаването от продукти без гарантиран произход към такива с чиста схема на лицензиране.
Ако разгледаме един класически модел на налични устройства в един хотел или ресторант, ще открием 4-5 компютърни конфигурации със специализирани цели (терминали за маркиране и продажба, рецепция, компютри за видеонаблюдение, както и станции за възпроизвеждане на музика и интернет радио), поне 1-2 компютъра за обща употреба – счетоводство, доставки. Собственникът или управителят използва освен това преносими компютри, за да контролира бизнеса или да изпълнява определени задачи от оперативен характер. И когато решим да преброим отново набързо свързаните компютърни устройства, бройката им винаги е не по- малка от 5. Лицензите за операционни системи и офис пакети вече са от значение. Нуждата за отдалечен достъп – задължителна. И вземайки предвид, че бизнесът ви зависи от всичко това, информационната сигурност не е за пренебрегване – вируси, пробив на мрежите, повреда на работните станции, кражба на преносими компютри .... добрата селекция на компоненти може да ви спести много средства и да ви гарантира спокойствие и бързо възстановяване на работната среда и данните.
Бихме искали да ви да разкажем за нашата визия за една добре работеща и интегрирана компютърна система, на по-добра цена и притежаваща всичко, от което се нуждаете. Използвайте спокойно тази информация, за да се обърнете към вашите доставчици и да изискате това, което ви е нужно.
Статията е част от съдържанието на бр.8/THExperts. За да я прочетете, трябва да сте абонат на изданието.