07 Окт. 2022

Вие сте тук

Ароматът като възможност за маркетинг

21.05.2013

Бразилската верига пицарии  Domino’s Pizza стартира необичайна рекламна кампания. Тя създаде  DVD, на които е качен рекламен клип за заведенията. Докато хората гледат как се приготвя вкусната пица, те усещат и аромата на ястието.

 

Тайната е проста: с помощта на специални багри,  чувствителни към температурата, върху дисковете е нанесена снимка на пица,  към която са добавени ароматизатори. Докато се възпроизвежда клипът с покана да се посетят пицариите,  DVD-то се нагрява и започва да разпространява апетитната миризма.

 

Идеята за  «аромамаркетинг» принадлежи на рекламната агенция Artplan.  Кампанията е организирана във всички големи градове на Бразилия.   

 


Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed