Изборът на 93% от гостите на хотела са повлияни от отзивите за него и онези, които резервират луксозна почивка, не са изключение . Независимо дали става въпрос за Мавриций, Манхатън, Лондон или Лас Вегас, резултатите са еднакви – гостите на луксозните хотели все повече се консултират с онлайн коментарите, преди да решат къде да харчат парите си. Това показват данните на ReviewPro, водеща компания в областта на онлайн репутацията и медийните анализи за хотелиерската индустрия. Те бяха публикувани тази седмица в годишен доклад, в който се проследява как луксозните хотели и вериги от цял свят се справят най-добре със задачата да спечелят възторжени отзиви от своите заможни гости. Причината е, че онлайн репутацията играе все по-голяма роля за представянето на отделните марки и хотели във всички сегменти.
Пълният текст на статията е достъпен само за абонати на THExperts