25 Ноем. 2024

Вие сте тук

фактори

Всичко е преживяване

Български

Как туристите избират хотел?

Ина Андреева

 

Съвсем наскоро международната компания Market Metrix извърши проучване, за да определи основните критерии, според които хората в цял свят избират конкретния хотел. Резултатите открояват навиците и предпочитанията на посетителите и дават възможност на хотелиерите да насочат усилията си към най-ефективните начини за привличането им.

 

Световната статистика

Местоположениетона хотела продължава да е основен критарий, който определя избора на хотела. Прословутото твърдение „Локация, локация и пак локация“  и днес не е изгубило актуалност и обикновено има голямо значение за туристите. Местоположението  е по-важно за хора, които са на възраст над 50 години и имат доход между 100 001 и 150 000 долара, предпочитат да отсядат в хотели от най-висока класа или над средната.

 

„Цена“ и „преживяване“ са следващите по значение критерии при избора на хотел. Интересно е, че важността на „впечатлението“ е нараснала през последните няколко години, докато вниманието към „местоположението“ и „цената“ остават без промяна. Не е изключено, че изискванията на гостите са се повишили на фона на все по-голямото разнообразие от хотели в най-високия ценови сегмент.

 

ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ СТАТИЯТА, ТРЯБВА ДА СТЕ АБОНАТ НА THExperts

 

Категории: 
ХотелиСтатистика и проучвания

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed