Как туристите избират хотел?
Ина Андреева
Съвсем наскоро международната компания Market Metrix извърши проучване, за да определи основните критерии, според които хората в цял свят избират конкретния хотел. Резултатите открояват навиците и предпочитанията на посетителите и дават възможност на хотелиерите да насочат усилията си към най-ефективните начини за привличането им.
Световната статистика
Местоположениетона хотела продължава да е основен критарий, който определя избора на хотела. Прословутото твърдение „Локация, локация и пак локация“ и днес не е изгубило актуалност и обикновено има голямо значение за туристите. Местоположението е по-важно за хора, които са на възраст над 50 години и имат доход между 100 001 и 150 000 долара, предпочитат да отсядат в хотели от най-висока класа или над средната.
„Цена“ и „преживяване“ са следващите по значение критерии при избора на хотел. Интересно е, че важността на „впечатлението“ е нараснала през последните няколко години, докато вниманието към „местоположението“ и „цената“ остават без промяна. Не е изключено, че изискванията на гостите са се повишили на фона на все по-голямото разнообразие от хотели в най-високия ценови сегмент.
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ СТАТИЯТА, ТРЯБВА ДА СТЕ АБОНАТ НА THExperts