16 Апр. 2024

Вие сте тук

Всичко е преживяване

The full content of this page is available to premium users only.

Как туристите избират хотел?

Ина Андреева

 

Съвсем наскоро международната компания Market Metrix извърши проучване, за да определи основните критерии, според които хората в цял свят избират конкретния хотел. Резултатите открояват навиците и предпочитанията на посетителите и дават възможност на хотелиерите да насочат усилията си към най-ефективните начини за привличането им.

 

Световната статистика

Местоположениетона хотела продължава да е основен критарий, който определя избора на хотела. Прословутото твърдение „Локация, локация и пак локация“  и днес не е изгубило актуалност и обикновено има голямо значение за туристите. Местоположението  е по-важно за хора, които са на възраст над 50 години и имат доход между 100 001 и 150 000 долара, предпочитат да отсядат в хотели от най-висока класа или над средната.

 

„Цена“ и „преживяване“ са следващите по значение критерии при избора на хотел. Интересно е, че важността на „впечатлението“ е нараснала през последните няколко години, докато вниманието към „местоположението“ и „цената“ остават без промяна. Не е изключено, че изискванията на гостите са се повишили на фона на все по-голямото разнообразие от хотели в най-високия ценови сегмент.

 

ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ СТАТИЯТА, ТРЯБВА ДА СТЕ АБОНАТ НА THExperts

 

Категории: 
ХотелиСтатистика и проучвания

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed