Продажбите в хотела зависят от много фактори и този, върху който вие имате най-малко влияние, е емоционалният фактор. От това дали ще успеете да натиснете правилния клавиш/бутон, зависи дали ще успеете да накарате посетителя на интернет страницата на хотела да се превърне в негов гост. След като веднъж е пристигнал в хотела, вие разполагате с много инструменти, които ще го накарат да дойде отново при вас или обратно, ще го разочаровате и ще го накарате да търси друго място, където е добре дошъл. Но преди това да стане, трябва да се опитате да го привлечете именно във вашия хотел, защото ако гостът не дойде, той няма как да оцени комфорта на хотелските стаи, майсторството на главния ви готвач или професионализма на екипа в СПА центъра.
Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts