24 Ноем. 2024

Вие сте тук

„Кралицата на интернет“ разкрива основните интернет тенденции

The full content of this page is available to premium users only.

 

Наричат Мери Микър „Кралицата на интернет“. Повече от 20 години тя играе важна роля в развитието на световната мрежа и изучава потребителските тенденции и технологичните новости. Наскоро тя публикува доклад за тенденциите в интернет, който съдържа полезна информация за различни браншове. Как да използваме мобилните технологии, как да общуваме в мрежата и какво търси поколението „милениум“ са основните идеи, които позволяват разработването на маркетингови стратегии.

 

Осем са основните препоръки на авторката на доклада:

 

1.     При вземането на решения трябва да се обърне по-голямо внимание върху анализа на Big Data  (големи масиви персонализирана  информация). Предвидливите маркетолози умело използват персоналните данни на клиентите. Те трябва да знаят какво харесват последните, какви са им предпочитанията, къде обичат да ходят, как предпочитат да почиват. Въз основа на тези данни трябва да им предлагат онова, което може да заинтересува гостите. Отминало е времето на студените обаждания, телевизионната реклама също вече не е на мода. Днес има други източници за получаване и разпространяване на информацията, които трябва умело да се използват.

 

 

2.     Отделете достатъчно средства за мобилна реклама. Съвременният човек прекарва огромно количество време със своите мобилни устройства. Повечето компании обаче не искат да инвестират в мобилна реклама, за която отделят средно 8% от рекламните си бюджети.

 

 

Пълният текст на статията е достъпен за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed