Зеленият цвят доминира в новата версия на сайта на Трип Адвайзор, който стартира днес. Това е първият редизайн на най-популярния инструмент за потребителите, който предлага различни мнения за места, дестинации, хотели, заведения и пр.
Въпреки всички упреци и съмнения за недобросъвестни или фалшиви отзиви сайтът успя да запази лидерската позиция сред инструментите с генерирато от потребителите съдържание. Към днешна дата той се посещава от близо 260 млн потребители месечно, на които предлага 5-степенна скала за оценяване.
Редизайнът обхваща както началната страница, така и страниците, послетени на хотели и дестинации. Глобалната навикация съще ще е променена, заяви говорителят на компанията Алисън Кройл, цитирана от медиите.
Предвижда се включване на значително повече снимки, много от които предоставени от потребителите.
Зеленият цвят от своя страна индикира фокусирането върху екологичния туризъм, каза още Кройл. Съдържанието, генерирано от потребители, ще е на ротационен принцип, което ще позволи да бъдат представени повече техни мнения и снимки.