Ирландската авиокомпания Райънеър (Ryanair), най-големият нисобюджетен авиопревозвач в Европа, обеща да промени "безцеремонната си култура" в опит да привлече клиенти от по-скъпите авиокомпании, признавайки за първи път, че има значителен проблем с обслужването на пътниците, предаде Ройтерс.
Компанията, която тази седмица читателите на британското списание "Уич" класираха като най-лошата сред 100-те най-големи марки на британския пазар, заяви, че ще стане по-толерантна по въпроса за размера на багажа и ще следи начина, по който комуникира.
"Трябва да се опитаме да отстраним нещата, които ненужно дразнят хората", заяви главният изпълнителен директор на Райънеър Майкъл О'Лиъри на годишното общо събрание, след като няколко акционери се оплакаха от влиянието на обслужването на клиентите върху продажбите.
Авиопревозвачът ще преоформи сайта си, ще създаде нов екип, който да отговаря на имейлите на клиентите и вече няма да глобява пътниците, чийто ръчен багаж превишава определения размер с милиметри.