22 Ноем. 2024

Вие сте тук

Най-големият враг на репутацията

The full content of this page is available to premium users only.

Електронните каталози – възможност за ефективен маркетинг

 

Все по-голяма част от туристическия бизнес се мести онлайн.  Преди да вземе решението си за избор на дестинация и хотел, туристът посещава средно 11 сайта, използвайки ги като източник на полезна информация.

 

И макар че в България нямаме данни за това какъв е делът на онлайн бизнеса в областта на хотелиерството, очевидно е използването на мрежата като асистент при планирането на пътуванията.

 

Електронните каталози напоследък са доста популярен инструмент за хотелиерите, които искат да промотират базата си. В същото време те явно стават популярен начин за печелене на пари, съдейки по броя на каталозите, които възникват в последно време. 

 

Хотелиерите непрекъснато биват атакувани от предложения да се включат в един или друг сайт, в един или друг каталог. Как да направят най-добър избор разказа Димо Желев,  управител на  DRS Travel.

 

Предимствата

Според Димо Желев електронният каталог има редица предимства,  но най-същественото е, че е възможно най-евтиният начин за реклама. Цената за участие в него е в пъти по-ниска, отколкото за други видове онлайн реклама, като в същото време посланието достига до значителен брой хора. По думите му, инвестиция в размер на 300 лв носи средно 1560 посещения, което е по-добър резултат, отколкото други канали.

 

 ТАЗИ СТАТИЯ E ЧАСТ ОТ БР.4/2013 Г., ЗА ДА Я ПРОЧЕТЕТЕ, ТРЯБВА ДА СТЕ АБОНАТ НА THEXPERTS.

Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed