03 Дек. 2024

Вие сте тук

"Кемпински хотел Зографски" разкри тайните си пред специални посетители

24.09.2012

Нетрадиционни посетители окупираха в неделя "Кемпински хотел Зографски" София. През целия ден в хотела не спря върволицата от хора, които бяха разведени и в най-потайните кътчета на хотела. За разлика от стандартните гости, за тях нямаше затворени врати – успяха да надникнат и в президентския апартамент, и в реновираните стаи, и във всички заведения и конферентни зали. За тях не останаха скрити нито уникалната за страната ни Японска градина, нито техническите помещения, които осигуряват съществуването на един хотел.

 

Тези ВИП гости не бяха от високопоставена делегация, а семействата и приятелите на хората, които работят в хотела. Идеята на събитието, което се организира за пръв път,  бе да им покаже работната среда на техните близки и да ги запознае с услугите, които се предоставят на гостите от влизането им в хотела до  напускането му.

 

В продължение на целия ден специалните гости можеха да разгледат хотела по няколко маршрута, обхващащи всички места – както тези, които могат да бъдат видени от всеки посетител, така и онези, до които достъп имат само служителите. Маршрутите включваха единствената по рода си Японска градина на Балканския полуостров, най-голямата бална зала в столицата, невероятната гледка към София от най-високото място в хотела, собствения електрогенератор и воден резервоар, които могат да поддържат нормалната работа при критични ситуации и др.

 

Началото на обиколката бе поставено с презентация на историята на хотела, по време на която гостите чуха любопитни факти и видяха уникални снимки от архива на хотела от откриването му през 1979 г. досега. Докато родителите разглеждаха хотела, за децата имаше специален детски кът, в който забавленията не спираха.

 

Развълнувана майка на служител в хотела споделяше вълнението си от първото си идване в Кемпински хотел Зографски. Друга служителка беше довела приятели, които не спираха да изразяват учудването си от всичко видяно. Това е първа инициатива на хотела и съм много доволна, че можем да покажем на близките и приятелите си средата, в която работим, и да ги направим съпричастни, каза пред THExperts Аделина Янчева от отдел „Хотелско домакинство“. Според нея това е една отлична идея за сплотяване на екипа, която заедно с това дава възможност на семействата и приятелите да опознаят средата, в която работи екипът, да усетят тръпката и  предизвикателствата на живота в хотела.

 

Според генералния мениджър на хотела Герд Руге с това се поставя началото на една хубава традиция за всички близки хора на служителите. Така те ще могат да разберат по-добре нашата работа и задължения и може би, вдъхновени от тази инициатива, един ден ще се присъединят към нас в сферата на хотелиерството”, каза той. 

 

 

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed