29 Март 2024

Вие сте тук

Вирусен маркетинг в TikTok спасява заведение от фалит

29.01.2023

„TikTok е само за тинейджърите“, TikTok  не е за сериозни хора, така че не е подходящ за реклама на бизнеса“. Сигурно сте чували или чели подобни мнения. И въпреки това един видеоклип в TikTok  спаси от фалит заведение за тако в Гленвю, щат Илинойс, и напълно преобърна преобърна бизнеса.

 

Във видеото се вижда, как собственикът е сам без нито един клиент в заведението.  Клипчето се заснема от дъщеря им, която пояснява в надпис към него: „Сърцето ми се къса да виждам, как майка ми гледа към вратата в очакване на клиенти“.

 

Оттогава клипът има над 50 млн гледания, а клиентите се надпреварват да посетят заведението.

 

Друг начинаещ американски тиктокър получил покана да посети заведение в Лас Вегас, което нямало клиенти и изпитвало трудности да плаща заплати на служителите и наема си. Младежът приел поканата и срещу по-малко от 100 долара публикувал няколко клипа в TikTok.

 

Оттогава, благодарение на вирусния маркетинг, телефонът не спира да звъни,  а служителите не успяват да се справят с поръчките.

 

И въпреки тези примери взаимоотношенията между ресторантите и инфлуенсърите засега остават противоречиви. Успехът от подобна кампания зависи не само от качествата на рекламния клип, но и от това дали целевата аудитория на заведението съвпада с феновете на съответния инфлуенсър, както и от много други фактори, коментират експерти.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed