Авиокомпания easyJet пусна днес разработена за китайския пазар версия на уеб-сайта си easyJet.com, в отговор на растящия брой китайски клиенти, които резервират полети и летят с авиокомпанията.
Потребителите, които използват новата чуждоезична версия на сайта, ще се възползват от съдържание, преведено на китайски език с информация за полетите на еasyJet. Уеб сайтът ще предлага популярния инструмент "Inspire Me", който помага на клиентите да намерят най-ниските цени до широк кръг дестинации, както и възможността за връзка с китайската версия на Booking.com - хотелската партньорска верига на еasyJet. Клиентите ще могат също да резервират полети в някоя от деветте различни валути на разположение.
Настоящите резервации на еasyJet показват, че Париж е най-популярната европейска дестинация, следвана от Милано, Рим, Ница, Барселона, Лондон, Единбург и Белфаст.
С 25% са нараснали резервациите от Китай спрямо миналата година, посочва изпълнителният директор на еasyJet Каролин Маккол. Според нея се очаква търсенето от китайските клиенти се очаква да продължи да расте през следващите години, както и от останалите държави от това икономическо ниво (Бразилия, Индия, Русия и Китай) .
Китай не е единствената страна извън Европа, където easyJet посреща нови клиенти. Авиокомпанията има стотици хиляди нови резервации от страни извън Стария континент всяка година, като приятелското обслужване и достъпните цени на авиокомпанията продължават да добиват популярност в световен мащаб.
С вече лансирани версии за американския, руския и бразилския пазар, www.easyjet.com/cn ще бъде 22-ата началната страница, добавена към easyJet.com.