20 Апр. 2024

Вие сте тук

Accor: малките събития и малките групи са ключът към успеха

23.07.2022

Организирането на малки събития и приемането на малки групи до голяма степен се подценява, особено в САЩ и Европа, смятат висши мениджъри на Accor. Те споделиха позициите на традиционната си конференция  Global Meeting Exchange.

 

Въпреки, че ситуацията не е еднаква на всички пазари, се наблюдава ръст на корпоративните пътувания, смята Маркус Келер, главен директор продажби и дистрибуция в Accor и член на борда на Hospitality Sales & Marketing Association International Europe. Според колегата му Миназ Даймънд, старши вицепрезидент продажби в компанията, има голям потенциал в организирането на малки събития и хотелиерите трябва да проявят активност и гъвкавост, за да уловят този тренд.

 

Малките събития могат лесно да се организират онлайн, затова е важно да се убедят организаторите, че събитието им ще има по-голяма стойност и ще е уникално, ако се проведе в хотел. Според нея добавянето на компонента свободно време и почивка за участниците ще допринесе за повишаването на интереса към събитието.

 

„Очите на хората са отворени. Пътуването отново трябва да стане специално, и хотелите, които разбират това, ще се справят добре“, посочва Емлин Браун, глобален вицепрезидент на Accor.

 

На различни пазари има различни изисквания към продукта, затова компанията се опитва да задоволи предпочитанията на всички групи. В момента 61% от хотелите в портфолиото на Accor  се намират извън Европа, докато само преди десетина години процентът е бил 26%. Увеличава се и делът на луксозните хотели извън Стария континент – днес всеки трети луксозен хотел на компанията е извън Европа, докато през 2013 г. те са били едва 11%.

 

Въпреки ръста в търсенето на бизнес пътувания и събития, Хедър Маккрори, главен изпълнителен директор на Accor за Северна и Централна Америка остава предпазлива в прогнозите си. Все пак според нея е окуражаващо, че организаторите на събития отново планират по-дългосрочно.

 

Според проучване на CoStar, цитирано от  Ян Фрайтаг, национален директор за пазарни анализи, в момента хотелиерската индустрия в САЩ се е възстановила до нивото на 2019 г.

 

Възвръща се интересът към групи и бизнес туризъм, особено в луксозния сегмент. Експертът прогнозира, че ADR ще продължи да расте, а прозорците за резервации ще продължат да се удължават.

 

Пикът на търсенето в момента е четвъртък – ден, в който се конкурират събитийният бизнес, дигиталните номади и ваканционните туристи, които все повече удължават уикендите си.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed