19 Апр. 2024

Вие сте тук

Трите кита на мобилните резервации

The full content of this page is available to premium users only.

Незабележимост, мъдрост и прозрачност – това са трите кита, които ще ви помогнат да генерирате приходи от мобилните резервации, твърдят експерти от Atmosphere Research Group. Според тях 80% от потребителите се отказват да посещават мобилен сайт, ако  са имали негативен опит.

 

Наистина, много мобилни приложения не са дори и приложения. По-скоро те са копия на основната уеб версията. Онези пък, които са истински приложения,  съвсем не е задължително да са по-добри, защото в много от тях липсва ясен фокус върху потребителското преживяване и желания резултат: реализиране на резервация, казва Панкай Габа, водещ експерт в областта на мобилните приложения.


Проучванията сред американските туристи, използващи смартфон, показват, че 39% искат да го използват, за да направят резервация в хотела, 37% - да си купят самолетен билет, а 34% - да наемат автомобил в дестинацията, където отиват. Освен това 49% от тях биха искали да използват мобилните си устройства, за да си запазят маса в ресторанта или да си купят билети за развлечения, 46% - да проверят резервацията си в хотела или да се чекират за полет, а 35% - да си резервират екскурзия до забележителности.

 

Интересно е, че 34% от участниците в проучването са извършили през миналата година покупки онлайн на стойност над 100 хил. долара.

 

Друг специалист, Джефри Брийн от Atmosphere Research Group, формулира трите ключа към генериране на успешни мобилни резервации.

 

 

Статията е достъпна за абонати на THExperts


Категории: 
ХотелиМаркетинг и продажби

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed