24 Авг. 2019

Вие сте тук

Профилът на пътуващия американец се променя

01.07.2015

Няколко промени в навиците за пътуване на американците открива проучването за 2015 г. на MMGY Global, озаглавено "Портрет на американския турист". Той пътува повече на кратки дистанции и по-малко на големи разстояния. Само 45% се интересуват от далечните дестинации, като повече от половината са склонни да почиват в близост до дома. Делът  на склонните да предприемат по-дълги пътувания е намалял с 14% в сравнение с миналогодишно проучване и с 23% спрямо 2013 г.

 

Учудващо за изследователите е, че броят на пътуващите, които залагат на данни на онлайн агенции, е спаднало от 84% през 2014 г. на 58%.

Според проучването, обхванало 2832 възрастни в САЩ, навиците на американските туристи напоследък се променят значително по-бързо, отколкото в предишни години.

 

Заможните туристи - тези с годишен доход на домакинство над US $ 150 000, все по-често се консултират със сайтовете за съвети и препоръки, преди да предприемат пътуването си. Досега туристит с най-големи възможности не проявяваха особен интерес към подобни сайтове, осланяйки се предимно на препоръки на свои приятели и роднини.

Споделените туристически услуги също набират популярност сред всички поколения  Според проучването, 74% от поколението на бейби бумърите и 72% от поколение Х  използват в момента споделените услуги и ще се интересуват от тях и в бъдеще.

"Бяхме изненадани да открием такива значителни промени в предпочитанията на туристите само за една година", коментира Стив Коен, вицепрезидент проучвания в MMGY Global. "В допълнение, изследването разкрива няколко неочаквани тенденции в цели поколения туристи. Ясно е, че индустрията се променя, при което тенденциите при взимането на решения по отношение на пътуванията се променят с много по-бързи темпове, отколкото в предишни години.“, казва той.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed