27 Ноем. 2024

Вие сте тук

Поколението Милениум – с нови изисквания към хотелите

31.05.2013

Поколението пътешественици, родени на границата между двете хилядолетия, вече формира облика на новия турист, който има нови изисквания към хотелите. Доскоро те посещаваха хотелите с родителите си, но днес вече са техни пълноправни гости. Можете да ги разпознаете по смартфона, който използват, вместо да четат вестник, докато чакат полета си, или пък по Макбука, който вадят в хотелското лоби.

 

Към 2030 г. поколението Милениум вече ще наброява 78 млн души или в пъти повече от поколението бейбибумъри, които някога бяха 18 млн души, показва проучване на консултантската компания HVS. В него се посочват и основните характеристики на тези туристи, както и специфичните им изисквания.

 

Кои са новите тенденции, които отличават новото поколение туристи?

1.      Скорост

Те искат всичко да се случва бързо, ако не веднага.  Скоростта е ключова във всяка дейност - от високоскоростния интернет до регистрирането в хотела. Те влизат в сайта на хотела и ако не успеят веднага да открият нужната им информация, просто търсят следващия. Ако предишното поколение се обръщаше към хотелския консиерж за информация и съвет, новото по-скоро ще извади смартфона, където бързо ще намери всичко необходимо. Най-сериозната проява в това отношението е нетърпението да се изчакат процедурите по регистрация в хотела, и това се потвърждава от факта, че 36% от тях предпочитат автомати за чекиране,  сочат данни на HVS.

 

 

2.      Постоянна връзка

Безжичният интернет за тях не е допълнителна, а задължителна услуга.   Затова онзи, който иска да задържи тези гости, трябва да им го предостави.

 

 

3.        Поколението Милениум като маркетингов инструмент

Този тип гости са и най-добра форма на реклама. Те правят снимки, споделят ги с приятели и непрекъснато дават съвети на приятелите си в мрежата. Това е добре за бизнеса ви, защото е по-вероятно да споделят със своите връстници, отколкото с хора от по-възрастното поколение. За тях текущите промоции не са толкова важни, колкото цялостното им отношение към хотела. Репутацията му може да бъде изградена от клиентите и да се циментира в социалните медии.

 

 

4.         Сайтове с ревюта.

Хората от това поколение ще проверят какви са отзивите на вече традиционните сайтове като Yelp и TripAdvisor, но е по-вероятно да повярват повече на сайтове като Thrillist и goop. Тези сайтове са завоювали популярност и доверие точно сред тази аудитория, затова тя се обръща към тях. Като правило хората от това поколение проверяват 10,2 източника, преди да направят резервация.

 

 

5.         Резервация в последната минута.

Те винаги бързат и взимат импулсивни решения. Младите правят резервациятаси средно с 18 дни по-късно, отколкото по-възрастните гости. За тях е по-вероятно да вземат спонтанно решение и да направят резервацията в последната минута чрез мобилното си устройство. Хотелските уебсайтове и онлайн информационната система трябва да са подготвени за това изискване.

 

 

6.          Отворени работни пространства.

Те два пъти по-често, отколкото възрастните бизнесмени, искат да работят извън хотелската стая. Те търсят различно място, създадено специално за работа и социални контакти.

 

 

7.       Дизайн

Специален дизайн, гастрономия и артистичност са нещата, които те ценят. Те харесват хотела, ако намерят в него поне едно уникално нещо – предмет или събитие, което си струва да споделят със своите приятели.

.

 

8.        Цена

Представителите на поколението Милениум са готови  да пожертват пространство, ако им бъде предложена изгодна цена. Това се потвърждава от бума на капсулните хотели като CitizenM и Qbic. Стаите са малки, но често с привлекателен дизайн и задължително с високотехнологични услуги. За сметка на малките стаи тези хотели предлагат обширни общи пространства, подходящи за социализиране.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed