31 Март 2020

Вие сте тук

Минипорции повишават продажбите на заведенията

13.05.2015

 

Ако малкото фрапучино ви изглежда прекалено голямо удоволствие,  веригата от кафенета Старбъкс (Starbucks) продава по-малък вариант на сладката напитка, информира Асошиейтед прес.


Компанията от Сиатъл започна да продава "Мини фрапучино" тази седмица до 6 юли. Новият размер е едва 10 унции (около 284 грама) спрямо 12 унции (около 340 грама) за стандартния малък размер.


Старбъкс не е единствената компания, която се опитва да привлече клиенти, като предлага по-малки размери в менюто си. Соник (Sonic) предлага сладоледени шейкове с мини размер, а наскоро за определен период имаше и предложение за мини хот-дог и мини сандвичи с пиле.


Кейти Сиуел, която е вицепрезидент, отговарящ за управлението на бранда в Старбъкс, посочи, че Мини фрапучиното е
помогнало да се повишат продажбите в определени райони, където продуктът е бил тестван миналата година. Тя не уточни дали компанията планира да превърне Мини фрапучиното в постоянна част от менюто.


Калориите в Мини фрапучиното зависят от вкуса му. Според Старбъкс обикновеното Мини фрапучино с кафе без бита сметана съдържа 120 калории и 24 грама захар спрямо 180 калории и 36 грама захар в малкото фрапучино, 240 калории и 50 грама захар в средното фрапучино и 350 калории и 69 грама захар в голямото фрапучино.


Мини фрапучиното ще струва с около 20 - 30 цента по-малко от малкото фрапучино.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed