СТАТИЯТА Е ЧАСТ ОТ СЪДЪРЖАНИЕТО НА БР.4/2013 Г. НА THEXPERTS
През последните години далечните дестинации са във фокуса на туроператорите, които се занимават с входящ туризъм. Мнозина обръщат поглед на изток, където потенциалът е огромен, без да са наясно как да привлекат част от многомилионния туристически поток от азиатските държави. Обърнахме се за съдействие към Стефан Йонков, ръководител на Службата по търговско-икономическите въпроси към задграничното представителство на България в Индия, с молба да отговори на въпроса на какви специфични изисквания по отношение на настаняване, хранене и туристическо обслужване трябва да отговаряме, за да привлечем туристи от Индия. Той бе любезен да отговори подробно на интересуващите ни въпроси.
Стефан Йонков, СТИВ, МИЕТ
Около 15 млн. индийски туристи ежегодно пътуват от Индия до чужди дестинации по света. Има два основни сегмента индийски туристи - MICE (корпоративни) и Leisure (семейни двойки, индивидуални туристи, туристически групи и др.).
MICE и корпоративни туристи
Изискванията на туристите от тези сегмент са специфични и са характерни за представителите на бизнеса от всички дестинации. Заедно с това има и такива, които отличават индийските от всички останали:
ЗА ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТАЗИ СТАТИЯ, ТРЯБВА ДА СТЕ АБОНАТ НА THExperts