По-лесна комуникация с хотела, доставка на предмети, които гостите често забравят да сложат в багажа си и здравословно и балансирано меню – това са трите неща, които са най-необходими на гостите, показа най-мащабното проучване в историята на веригата Hyatt. Компанията възнамерява да усъвършенства и индивидуализира преживяването на гостите в хотелите под нейния бранд, като анкетата е първа крачка в тази насока.
Проучването е обхванало 40 фокус групи в цял свят и е продължило 18 месеца. Тъй като жените пътешестват все повече, вниманието на анкетиращите е било фокусирано до голяма степен върху техните интереси.
За дамите е важно следното:
- Сигурност в чистотата на хотелската стая. Затова за гостите на Hyatt вече е достъпна специалная форма за обратна връзка с хотела. Камериерката лично попълва специална форма, а гостът може да остави препоръките си върху нея.
- Възможност за бърза доставка на предмети, забравени вкъщи. Практически на всеки човек поне веднъж му се е случвало да забрави нещо. При това жените по-рядко търсят помощ от персонала на хотела, отколкото мъжете. Новата услуга Hyatt Has It прави достъпни предмети като четка и паста за зъби, зарядно за телефона или лаптопа, маша за коса, постелка за йога и пр. Някои от тях могат да бъдат купени, а други – да бъдат получени безплатно за временно ползване.
- Здравословен начин на живот и осигуряване на добро самочувствие по време на пътуването. За тези гости Hyatt предлага ново меню, в което са включени фрешове и здравословни ястия. Предвидена е възможност и за ястия по поръчка на клиента.
- Качествена козметика. Тъй като гостите отдават предпочитание на луксозните марки, в хотелските стаи дамите ще намерят само утвърдени брандове.
Всички тези промени са само първа стъпка в процена на преосмисляне как трябва да развиваме бизнеса си, коментира Сара Кърни, старши президент брандове в for Hyatt Hotels & Resorts. Според нея тя е доказателство, че компанията е готова да разчупи стереотипите и да достави на гостите си преживяване, съобразено с техните изисквания и нужди.