04 Юни 2020

Вие сте тук

Имате ли стратегия за достигане до потребителите на мобилни устройства – част I

The full content of this page is available to premium users only.

 

Много хотелиери си задават въпроса дали наистина имат нужда от мобилна стратегия. Те се питат защо им е да навлизат на пазара на услуги за мобилни устройства, с какво това ще помогне на тях и гостите им, колко време и усилия ще са необходими, за да се поддържа подобна услуга, каква точно стратегия трябва да бъде разработена, за да има максимална възвращаемост инвестираното? В тази статия ще представим нашите възгледи върху отговора на всички тези въпроси, ще ви запознаем по-детайлно с мобилните пазари и с възможностите, които се откриват пред един хотелиер когато ги използва правилно.

 

Защо е необходимо един хотелиер да навлиза на пазара на мобилни услуги?

Мобилността не е явление от бъдещето. Тя отдавна е тук.

Доста продължително говорехме за мобилността като за бъдеща тенденция, но с темповете, с които смартфоните навлязоха в живота ни, мобилните гости рязко повишиха изискванията си. Вече е ясно, че възможно най-бързо хотелиерите трябва да започнат да предлагат услуги за такъв тип телефони.

Както пише в един скорошен отчет Мери Мийкър от «Морган Стенли“, ”Периодът, в който сме в момента, може да се нарече ера на мобилния интернет. Предвижда се тези, които ползват интернет през мобилни устройства, след 5 години да бъдат повече от онези, които работят от стационарен компютър и дори лаптоп”. Тя също предвижда, че компаниите, които инвестират в тази насока, ще спечелят много, за разлика от останалите, които просто ще се чудят какво се случи.

 

Статията е достъпна за абонати на THExperts

Категории: 
ХотелиТехнологии и IT

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed