По случай 50-годишния си юбилей „Шуменско Специално“ се завръща в своя оригинален вид – с емблематичната бутилка „бомбичка“ и с вкуса, който историята помни, съобщиха от компанията.
Пивото „Шуменско Специално“ ще се предлага само в малката 0,33 мл. стъклена опаковка, която ще е оборотна, т.е. за многократна употреба, както е била и преди 50 години. Това ще позволи препоръчителната цена на бутилката на рафт да е 70 ст., което я прави една от най-достъпните за потребителя у нас – както на единична опаковка, така и на литър. Трайността на пивото е 90 дни, което е значително по-кратък срок от обичайния, но отново в унисон с характеристиките на оригиналното Шуменско Специално пиво.
„Карлсберг България“ се стреми да напомни за легендарния вкус на юбилейното пиво, като предлага продукта с характеристиките, които са били типични за първата варка на „Бомбичката“. Шуменско Специално е с 5,2% алкохолно съдържание и 12 ˚P (градус плато). Това се обуславя от по-високо екстрактно съдържание на сухото вещество в пивото от това на останалите бири в сегмента на Шуменско Специално, а дори и на тези в премиалния сегмент (което варира между 10 и 11,9 ˚P градус плато). От това следва по-наситен, богат вкус и аромат на пивото, което му придава изразен характер.
„По случай 50-годишния юбилей Шуменско Специално се завръща в стилистиката на 60-те години, от които произхожда. Автентичната бутилка ще е с оригиналния етикет и капачка. Комуникационната подкрепа също е в духа на 60-те и ще радва почитателите ни с разнообразие от послания“, коментира Теодор Несторов, бранд мениджър на Шуменско.
„Заводът ни работи на пълен капацитет и така ще е през целия активен сезон. Ние сме готови да работим дори на 3-сменен режим на работа, за да посрещнем нуждите на пазара и търсенето на потребителите. Инвестирали сме близо 1 милион лева в осъвременяване оборудването на завода в Шумен, на поточната линия, както и в новите 0,33 мл. бутилки. От 28 март започна дистрибуцията на новото Шуменско Специално – първо ще е налично в домашния регион, а скоро след това и национално.“ – разказва Емил Петров, мениджър пивоварна „Шуменско“ в „Карлсберг България“.
* * *