Wiz z Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, стартира базиран на социалните медии избор на следващо поколение посланици на програмата WIZZ Ambassador, съобщиха от превозвача.
Посланиците на WIZZ представят компанията за период от 2 години пред различни общества и по време на медийни събития, и се избират между всички членове на кабинния екипаж на WIZZ, признати в индустрията със своето отлично обслужване и фокус върху пътника.
Гласуването, отворено за WIZZ пътници и фенове, се провежда през специално приложение на Фейсбук страницата на Wizz Air. Феновете ще направят финалния подбор за посланик от всяка страна и 39 финалисти – трима в държавите с няколко бази на WIZZ и двама, където базата е една. В България пътниците могат да избират между трима финалисти и да гласуват за Мария Стефанова, Марина Тасева или Лидия Миланова.
WIZZ моли гласуващите да изберат онези кандидати, които според тях показват изключителен професионализъм и постоянно се стремят към съвършенство в клиентското обслужване. Веднъж избрани, WIZZ посланиците ще бъдат много повече от посланици на марката. Тези най-добри, сред най-добрите членове на екипажи ще представят своите колеги, разказвайки за тяхната работа пред медиите, училищни класове, хоспитализирани деца и много други, които се вдъхновяват от вълнуващия живот на стюардеса. WIZZ посланиците ще споделят своите тайни за успех и ще окуражават всеки един, който преследва авиационна кариера да разбере по-добре предизвикателствата в живота „на високо”. В България пътниците могат да гласуват, избирайки между финалистите на https://apps.facebook.com/wizz-air-ambassadors/.”