В битката между хотелите за клиенти удобният сън е на едно от първите места. Едни хотели предлагат специални легла, други – менюта с различни възглавници, а веригата луксозни хотели Four Seasons Hotels & Resorts ще заложи на матраците.
Компанията, която включва 92 хотела в цял свят, ще започне да предлага на гостите си персонализирани легла с матраци и топери , които се различават по твърдост, в зависимост от предпочитанията на клиентите, съобщи Лос Анджелис Таймс, където се намират три от хотелите на компанията.
Програмата, която се очаква да бъде въведена във всички хотели Four Seasons до 2016 г., е разработена в отговор на проучване сред гостите на хотелите в експлоатация. Данните от изследването показват, че около половината от всички клиенти отдават предпочитание на матраци със средна твърдост, 28% ги предпочитат по-твърди, а 14% харесват меки матраци.
В рамките на новата програма гостите ще могат да избират между три вида матраци, които се различават по твърдост. Още при резервация на хотелската стая гостите ще могат да поръчат вида, който им допада най-много, и при всяко следващо посещение на хотела ще открият любимия си матрак на леглото, стига, разбира се, да не са поискали друг вид.
.
"Новото изследване подкрепя онова, което вече знаем от контактите с гостите си - всеки има различни нужди за своя сън, но желанието за по-добър нощен сън е универсална страст ," коментира Крис Хунсбергер, изпълнителен вицепрезидент „продукти и иновации“ във Four Seasons.
Всъщност, 30 % от анкетираните са заявили, че неудобни легла са ги принудили да поискат друга хотелска стая. А няколко от анкетираните дори твърдят, че са прекарали нощта на пода или във ваната в търсене на по-удобно място за сън.