През следващия летен сезон немският концерн DER Touristik ще увеличи с 20% броя на гарантираните самолетни седалки за България. Това съобщи Дойче веле, цитирайки Калин Сутев, управител на "Destination touristic services - България".
Според него, за да може България да бележи в бъдеще по-големи успехи в сферата на туризма, трябва да заложи на по-силна реклама. "Ако погледнем какви мерки вземат нашите конкуренти, бързо ни става ясно, че техните министерства за туризъм и държавните им туристически агенции са значително по-активни от българските", изтъква експертът.
За сезон лято 2014 България предлага на германския пазар разнообразни туристически пакети. Туроператори като ITS и Tjaereborg залагат на страната като място за почивка на семейства с деца, а фирми като Young&Easy рекламират България като парти дестинация, посочва Дойче веле.