25 Ноем. 2024

Вие сте тук

30% ръст на износа на "Белла България" през 2013 г.

10.10.2013

През 2013  г. „Белла България” прибави към пазарите, на които продава, нови дестинации като Португалия, Молдова, Саудитска Арабия, Йордания, като разшири присъствието си в Обединеното Кралство, Германия, Ливан и Испания. Към днешна дата компанията е постигнала ръст на експорта от над 30% спрямо същия период на миналата година. Това съобщи Иван Бояджиев, мениджър „Експорт” на холдинга след участието му във водещото световно изложение на хранително-вкусовата промишленост Anuga 2013 (5-9 октомври, Кьолн, Германия).

 

Компанията представи там пълното си портфолио от традиционни замразени тестени изделия BELLA, както и нови рецептури от Средиземноморието.


„На това изключително важно събитие в нашия бранш, на което си дават среща най-добрите водещи компании в хранителната индустрия, ние си поставихме за цел да намерим нови клиенти във все още непокрити от нас територии, разчитайки на високото качество на нашите продукти, конкурентната им цена и иновативните разработки в рецептурите и опаковките”, коментира Иван Бояджиев.

 

На Anuga 2013 участваха 60 български компании, а посетителите от България надхвърлиха 500. 7000 фирми от 100 страни, 75 % от които не бяха от страната домакин, се представиха тази година на изложението със собствени експозиции. 

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed