От днес Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД. Досега Ниавро е заемал позицията директор „Управление на марките” за Molson Coors Europe – европейската дивизия на бирения гигант. В досегашната си роля Ниавро е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките 10 държави от европейската структура на Molson Coors Europe.
Марко Ниавро притежава MBA от Университета по икономика в Загреб, Хърватия. Той започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebacka pivovara d.d., като през годините е заемал различни ръководни позиции в сферите на търговията и маркетинга, главно в Хърватия и Румъния. Той има над 11 години опит в бирената индустрия, като в периода 2011 – 2012 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг” в Bergenbier S.A., Румъния. Начело на „Каменица” АД, Ниавро ще продължи да работи за затвърждаване на лидерската позиция на дружеството на българския бирен пазар.
Драган Радивоевич, досегашен генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Сърбия и Черна гора на местните дружества на Molson Coors Europe в двете страни. По време на неговото управление през последните четирите години „Каменица” АД си възвърна първото място, както по обеми продажби, така и по приходи на българския бирен пазар и се наложи като безспорен пазарен лидер. От началото на 2013 г. дружеството продължава да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към месец юли т.г., „Каменица” АД е пазарен лидер с 34.2% пазарен дял. Заради цялостния си принос за бизнес развитието на „Каменица” АД и постигнатите резултати Драган Радивоевич се нареди и сред 10-те най-успешни мениджъри в България за 2012 г..