Парижката камара на търговията и промишлеността и регионалният туристически съвет на френската столица се обединиха, за да издадат наръчник за хотелиери, ресторантьори и продавачи с надеждата, че така ще помогнат градът да се отърве от снобската си репутацията, информира Асошиейтед прес.
Ето някои откъси от наръчника "Говорите ли туристически?", който разкрива част от културните навици на някои от най-честите посетители на Париж.
Американците: харчат най-много от бюджета си за настаняване и обичат да вечерят в 6 часа вечерта. Харесват особено много Париж, облян от нощни светлини.
Китайците: ценят персоналните предложенията за това къде се пазарува най-добре, като за тази дейност харчат най-много от средствата си, определени за посещение в Париж. Усмивка и поздрав на китайски прави голямо впечатление.
Испанците: пътуват предимно със семействата си и по принцип вечерят късно, така че ги предупредете за работното време. Често пристигат с коли и се интересуват от безплатни събития.
Французите: не искат да бъдат третирани като туристи и често ядат чуждестранна кухня, докато са в Париж. Те харчат средно най-малко от 11-те националности, обхванати от проучването.
Италианците: могат да бъдат нетърпеливи туристи, но проява на внимание към децата им ще ги впечатли.
Японците: очакват комфорт и чистота, но е малко вероятно да се оплачат, докато са в чужбина. Те обаче ще отправят критиките си, когато се приберат.