23 Ноем. 2024

Вие сте тук

Хотелите от среден клас изпревариха луксозните по удовлетвореност на гостите

21.05.2013

Хотелите от средна ценова категория успяха да изпреварят луксозните според степен на удовлетвореност на гостите. Това показват резултати от проучване Market Metrix Hospitality Index (MMHI), съобщиха от компанията.

 

През първото тримесечие на 2013 г. степента на удовлетвореност на гостите е нараснала, като с най-висок ръст на лоялност могат да се похвалят брандовете Drury и Hampton Inn в САЩ, Tulip Inn и Ramada в Европа, и BreakFree Resorts и Aston International в Азия.

 

Не особено скъпите, но комфортни хотели от тези марки радват гостите си с качествен сервиз, добър интернет, удобство и чистота.  

 

Според главния експерт на  Market Metrix Джонатан Барски  в резултат от спада в икономиката мнозина туристи са заместили луксозните брандове с хотели от средна ценова категория и не са се разочаровали. Причината е, че много вериги модернизираха обектите си и започнаха да предлагат повече евтини и безплатни услуги.

 

MMHI-индексът на удовлетвореност се изчислява въз основа на мнението на 40 000 туристи от цял свят и се базира върху 14 продукта и сервиза.  

 

САЩ:

1. Drury Hotels – 90.9

2. Ritz Carlton – 89.9

3. Four Seasons 89.7.

 

Европа, Близък Изток, Африка:

1.Tulip Inn – 88.6

2. Scandic – 88.6

3. Rica – 88.2

 

Азия:

1. Intercontinental – 83.5

2. Ritz Carlton – 82.5

3. Hyatt – 82.2

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed