Асоциацията на месопреработвателите събра за дванадесети път членове,
партньори и приятели на градинско парти-барбекю
Своеобразен парад на постиженията на месната индустрия, така нарече бранд мениджърът на марка „Орехите” Миглена Матева традиционното парти-барбекю „Тайната на българския вкус", организирано от Асоциацията на месопреработвателите в България (АМБ). То се проведе на 13 септември 2012 г. в дипломатически клуб „Глория Палас" в столичния квартал Горна Баня.
И тази година членовете на организацията се бяха погрижили да представят най-добрите си продукти пред своите гости - над 350 народни представители, служители от различни министерства и агенции, посланици, търговски аташета, представители на фирми - членове на АМБ, търговски вериги, браншови организации от хранителната и питейна индустрия, ресорни журналисти и др.
Сред щандовете със сурово-сушени продукти се открояваше този на „Орехите”, отрупан с луканка, сушеница, суджук, бабек, пастърма и още неустоими деликатеси. Домакините се бяха погрижили да не липсва и топла скара. Марка LEKI например предлагаше на гостите топли наденици, дебърцини, кренвирши, мортадела, деликатес с цели парченца месо, шунка и други вкусни изкушения, предпочитани и познати вече повече от 12 години на българския потребител.
„Всяка година през септември събираме партньори и приятели в неформална обстановка, защото вярваме, че това помага на съвместната ни работа с институциите да се опознаем по-добре, да ги запознаем с нашите проблеми не в строго протоколен стил, а по човешки, да осигурим на членовете си контакт с потенциални партньори в лицето на чуждите търговски представителства и разбира се – да се повеселим, като същевременно покажем на гостите си на какво високо ниво е месната индустрия в България”, коментира изп. директор на АМБ Светла Чамова.