Kempinski Hotels, най-старата група за луксозни хотели в Европа, обяви стартирането на първата в историята си електронна брошура на Централна Европа, съобщиха от веригата. Целна е да покаже броя и разнообразието на хотелите, управлявани от веригата в региона и широкия спектър от гости, които могат да бъдат настанени в тях, за бизнес, почивка или за провеждане на мероприятие.
Общо 11 хотела на Кемпински от Централна Европа участват в този проект, за да покажат възможностите, които веригата предлага в региона. Новата електронна брошура е в съзвучие с целта на Kempinski Hotels да бъде един от лидерите в сектора от луксозни хотели, който използва електронни технологии и полага грижи за околната среда чрез намаляване на количеството отпечатани промоционални материали и паралелната възможност за редовно актуализиране на информацията, без нужда от препечатване.
“За нас беше истинско предизвикателство да представим възможно най-много информация върху не толкова голяма площ, с която наистина да могат успешно да се “продават” хотелите на потенциалните ни клиенти, но смятам, че с брошурата наистина я постигнахме, ” коментира новата електронна брошура на Кемпински генералният мениджър на Кемпински Гранд Арена Орландо Стефани.
Комуникационната стратегия на Kempinski Hotels винаги е била изключително успешна, а групата като цяло е изключително динамична и е една от първите вериги, които истински се ангажират със социалните медии, непрестанно осъвременяват уебсайта си и предоставят съвременни и интересни маркетингови материали. Електронната брошура следва изчистените линии на уебсайта на веригата и печатните й материали и със сигурност ще се превърне в много популярно и ефективно средство за отделите по продажби, смятат от Кемпински.
За да разгледате новата електронна брошура, моля посетете http://kempinski.gsactiv.com/central-europe/