26 Дек. 2024

Вие сте тук

GBTA ще опрости взаимодействието между хотелиерите и корпоративните клиенти

14.06.2012

  

Международната асоциация за бизнес туризъм (Global Business Travel Association Foundation, GBTA Foundation) е разработила нова форма за заявки за услуги (Request For Proposal, RFP) за хотелиери, съобщи прес-центърът на организацията.

Според експерти на GBTA промените ще повишат ефективността и ще намалят грешките, възникващи при попълване на документа.



Очаква се новата форма за заявки, която ще бъде внедрена след година, да опрости съществено взаимодействието между хотелиерите с корпоративните клиенти и туроператорите, които се занимават с делови туризъм и ще улесни провеждането на конкурси за избор на оптимално настаняване за служителите на компаниите по време на деловите им пътувания.



Новият формат на документацията ще позволи на организаторите да получат от хотелиерите максимално ясни и пълни отговори на всички въпроси, които интересуват клиентите. Допълнително улеснение е, че RFP ще функционира като онлайн услуга. Досега заявките се изпращаха във формат Excel или Word. «Новият XML-формат гарантира идентифициране на всички необходими сведениия за RFP», коментира изпълнителният директор на GBTA Foundation Дафна Брайънт. Според нея новата форма на заявката е по-удобна за възприемане и се очаква да повиши ефективността на работата.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed