Кампанията спечели близо 20 000 нови фена на марката във Facebook
Общо 5 награди в творческите категории на фестивала ФАРА 2011 събра рекламната кампания Социалната мрежа на Шуменско, дело на агенция Noble Graphics, съобщиха от Карлсберг България. Така кампанията събра най-много призове по време на събитието. В категорията „Тв реклама, кинореклама и други филмови форми” тя получи злато, а в категорията за „Рекламна кампания стоки” - първото място. Общо три бронзови отличия кампанията получи в категориите, свързани с дизайн и социални медии.
“Гордеем се както с наградите, така и с интереса, който предизвика кампанията ни сред бирените фенове у нас. Само активностите във FaceBook ни спечелиха близо 20 000 нови фенове на Шуменско в мрежата”, заявиЦветелина Милчева, бранд мениджър на Шуменско в Карлсберг България.
Допълнително доказателство за успеха на проекта е и сериозното одобрение, което той получи в Карлсберг Груп. Интерес към използването на цялостната концепция и отделни елементи от нея на чужди пазари проявяват както от централата на компанията в Копенхаген, така и от някои от пивоварните под шапката й в Югоизточна Европа.
„Телевизионният клип към кампанията Социалната мрежа на Шуменско е една от най-мащабните продукции, които сме реализирали. В него имаше около 70 участника, а целият екип, работил по него, надхвърля 130 души. казаха от екипа на агенция Noble Graphics.
По-рано тази година като изключително успешна беше отличена и кампанията на една от другите водещи марки на Карлсберг България – Пиринско. „Свежо от планината” грабна приза за най-ефективна реклама в оспорваната категория „Стоки” в четвъртото издание на престижните награди EFFIE в България. Зад тази кампания отново стои екипът на агенция NOBLE GRAPHICS.