THExperts
Висшият метниджмънт обикновено се оплаква от мениджърите средно ниво, които не поддържат дисциплината на нужното равнище. Последните от своя страна реагират, като предават недоволството на редовия персонал. От това как ще го направят до голяма степен зависи реакцията на персонала. Понякога заради неправилните им действия можем да загубим добър служител, който си казва: „Стига! Дойде ми до гушата от заяждания“. За здравословния климат в екипа и добрата му работа е изключително важно обратната връзка, когато оценката е критична, да е поднесена така, че да не обижда човека. В същото време той трябва да разбере, че онова, което му казвате, не е просто пожелание, което може да се пренебрегне. Само тогава тя ще бъде ефективен инструмент за подобряване на качеството на работа. Ето няколко съвета, които дава Кен Бърджин на хотелиерите и ресторантьяорите: