23 Ноем. 2024

Вие сте тук

McDonald's се фокусира върху качеството

10.04.2012

Притисната от конкуренцията, корпорацията McDonald's се фокусира върху качеството на храната. След като вериги като Five Guys Burgers and Fries и Smashburger се опитват да привличат клиенти с по-добри бургери, McDonald's също заложи на качеството на храната си. Във времената на социалните мрежи и изключително добре информираните потребители голямата хранителна верига е принудена да разкрие произхода на говеждото месо, картофите и останалите продукти, които използва.


Представителите на веригата проведоха традиционна среща с производителите на картофи McCain, ConAgra Foods Lamb Weston и J.R. Simplot, предаде агенция "Блумбърг". След дегустация на пържени картофки за победител е избрана компанията ConAgra Foods Lamb Weston, която за втори път печели с образеца си от производството си в Айдахо, САЩ.


Акцентът върху пържените картофи не е случаен, посочва Блумбърг и припомня, че McDonald's продава над 4 млн. кг на ден в ресторантите си по целия свят.

 

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed