26 Ноем. 2024

Вие сте тук

Община Пловдив проучва имиджа на града като туристическа дестинация

03.07.2012

 Общинско предприятие „Туризъм” в Пловдив чрез своите Туристически информационни центрове, стартира масово анкетно проучване сред туристи и граждани в града. Проучването започна на 11 юни 2012 и ще продължи до края на септември. Мненията се събират от 10 технически сътрудници, които работят в ОП „Туризъм” по „Регионална програма за заетост в Община Пловдив” на Министерство на труда и социалната политика. 


Анкетите са два вида: за туристите в Пловдив – на български и английски, и за гражданите на града. Проучването се провежда с цел да се установи мнението и на двете групи и тяхното възприятие за града като туристическа дестинация. По този начин ОП „Туризъм” се стреми да определи имиджа на Пловдив и да дефинира брандовата му идентичност.


Пространството пред туристическия център до Централна поща, районът около Римския стадион, музеите и галериите в Пловдив, хотелите, двата мола, Централна гара и летище „Пловдив“ са базисните места за анкетните проучвания.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed