Провинция Хайнан, прочутата туристическа дестинация, която често наричат Хаваите на Китай,се фокусира върху развитието на европейския туристически пазар от тази година. Освен че участва в изложението IMEX във Франкфурт през май, Хайнан направи „роуд шоута“ в много европейски страни и последователно инвестира на пазара с цел да се утвърди като международна туристическа дестинация и да препоръча възможностите на конферентния туризъм в Хайнан на потенциални партньори, научи THExperts от прессекретаря на предстоящото международно изложение за конферентен туризъм в Хайнан Анастания Янг.
Г-жа Йинг Сун Sun, директор на провинциалната комисия за развитие на туризма в Хайнан и г-н Фангху Чен, председател на асоциация за стимулиране на туристическата индустрия, работят в тясно сътрудничество на европейския пазар за популяризиране на Хайнан като туристическа дестинация.
По данни на статистиката през 2016 г. 60,24 милиона туристи са посетили провинция Хайнан, общият приход от туризъм е бил 8,94 милиарда евро. Броят на входящите туристи п е 429.3 хил. души, или с 42.3% повече в сравнение с миналата година.
През 2016 г. броят на пристигналите от Европа е 128 842, което представлява близо една трета от входящите туристи в провинция Хайнан. Дълго време Русия е най-важният за провинцията туристически пазар. Следват Германия, Англия, Франция и Италия, но през миналата година общият брой на туристите от тези държави е представлявал едва 5,98% от всички пристинали туристи. Това е и причината туристическият борд на провинцията да увеличи усилията си по привлиачане на туристи от европейските държави.
През последните десет години Хайнан се равива успешно и като дестинация за конгресни прояви от 2011 г., като ежегодно тук се организират над хиляда ивента. За това допринася и разнообразието от предлагани туристически продукти – морски туризъм, спорт, шопинг, селски туризъм, екотуризъм, културен туризъм и индустриален бизнес туризъм.