Третата по големина в света търговска верига Теско (Tesco) днес пусна интерактивен виртуален магазин за хранителни стоки на лондонското летище Гетуик, за да помогне на отпускарите да напазаруват със смартфоните си на връщане от ваканция, информира Ройтерс.
Теско обяви, че този механизъм е базиран на виртуален магазин в Сеул, пуснат миналата година, който позволявал на редовните пътници да пазаруват в метрото и на автобусните спирки, като насочват мобилните си телефони към билбордове.
Пътниците от Гетуик биха могли да избегнат прибирането вкъщи при празен хладилник, като сканират снимки на продукти като мляко, хляб, сирене, вино и шоколад със смартфоните си и поръчат доставка до дома.
Очаква се през 2012 година британските потребители да похарчат 4,5 милиарда лири (7,02 милиарда долара), използвайки мобилните си телефони, което е увеличение с 53% спрямо 2011 година, според данни на Центъра за изследване на търговията на дребно.