На засилен интерес към възможностите за почивка на германския пазар се радва ваканционно селище Албена, съобщиха от курорта. На две от най-големите туристически изложения в Германия стана ясно, че Северното Черноморие става все по-привлекателно и разпознаваемо за гости от Германия.
Семейна ваканция с високо качество, сигурност и достъпен плаж, бяха сред основните изисквания на посетителите на приключилия тази седмица форум Reisen&Caravaning в Кемниц, провинция Саксония. „Оценяваме като изключително успешно участието ни в специализираната борса, реализирано съвместно с нашите партньори от Alltours. Албена има завиден брой постоянни клиенти, за които курортът е обичана и нарочно търсена дестинация. В изминалите няколко динамични дни обаче реализирахме и голям обем от директни продажби на гости, които бяха дошли на изложението с ясната цел да купят почивка в съседна Гърция, например. Запознавайки се обаче с всички дадености и добавената стойност на нашата локация, спонтанните покупки на лятна ваканция в Албена отбелязаха отчетлив ръст. За нас това е ясен сигнал и оценка, че не отстъпваме по нищо от нашите гръцки, турски или египетски конкуренти, а добрите търговски резултати са плод на адекватен маркетинг и целенасочена реклама“, коментира Велина Гюмова, старши мениджър „Продажби“ в „Албена“ АД, представила ваканционното селище по време на форума.
Екосъобразният и „зелен“ туризъм са във фокуса на провеждащото се в момента изложение CMT в Щутгарт, столица на южната немски провинция Баден-Вюртемберг. Именно възможностите за къмпинг и караванинг са сред основните причини посетителите да ни търсят на българския щанд в изложбеното хале, споделя Жансел Даудова, представяща Албена на международния форум. „Имаме дългогодишни традиции в този сегмент, които през последните няколко години търпят своето възстановяване и това не е останало незабелязано в Германия. Немската нация се слави със своето отговорно отношение към природата, нейното запазване в най-чистата й форма и интегрирането й в устойчив туристически продукт. А ние има с какво да се похвалим в тази посока – изконната връзка на курорта с резерват „Балтата“, инвестициите във възобновяема енергия, кръговия икономически модел, производството и предлагането на натурална и висококачествена храна, минералната вода, грижата за местната общност. Малко са компаниите, дори тук, в Германия, които могат да се похвалят с толкова зелена мисия като нашата“, допълва тя.
Ексклузивна B2B среща мениджмънтът на Албена проведе и в австрийската столица Виена, организирана по линия на стратегическото партньорство с местната маркетингова компания PrimCom и райзебюрото с български корени Intervega. Акцент в рамките на срещата беше поставен върху 5-звездния сегмент, бутиковото преживяване, балнеологичните и СПА програми, тематичните голф пакети. Именно те набират все по-голяма популярност сред висококатегорийните гости, привлечени от голямото разнообразие на места за настаняване във ваканционното селище, възможността за рекреация и анимация за цялото семейство, близостта на едни от най-реномираните в европейски и световен мащаб голф игрища, и наличието на ексклузивен Fast Learning голф пакет, реализиран съвместно с Веселин Савоя - сертифициран PGA инструктор и един от малкото голф професионалисти в България. Във Виена комплексът беше представен и в рамките на организирано от туроператора SLR Holiday Service роудшоу.