25 Юли 2021

Вие сте тук

Въображение и бърза реакция носят приходи на баровете

11.06.2021

Креативността и гъвкавостта продължават да са  ключовете за стимулиране на приходите от барове в хотелите още от началото на пандемията COVID-19.

 

Заради непрекъснато променящите се разпоредби хотелиерите трябваше бързо да се приспособяват. Заради изискването да затварят в 22:00 хотелските барове търсят нови решения. Така в много от тях към обслужването по стаите добавиха и сервиране на коктейли.

 

Първото предизвикателство бе създаването на to-go програми и доставяне на подходящата стъклена посуда, особено за to-go коктейли, вина и уиски от висок клас, разказва пред списание Hotels Иън Помервил, директор „Храни и напитки“ в The Lodge at Spruce Peak във Върмонт. За да реши поблема, хотелът инвестира в еднократни, рециклируеми чаши в различни размери и стилове.

 

Когато Мохамед не отива при планината

Щом  Мохамед не отива при планината, то планината отива при Мохамед. Към тази максима явно са се придържали в лондонския  Shangri-La. Тъй като гостите искаха да се забавляват и след 22:00, миксолозите от коктейл-салона Gong закарваха баровата количка в стаите на гостите и правеха коктейли пред очите им.

 

Друго успешно хрумване е да се превърнат част от асансьорите в движещи се барове, споделя Кърт Махер, генерален мениджър на хотел Shard, Лондон.

 

 „Беше изненада за гостите да видят малък мини бар в асансьора, където миксолозите  им предлагаха да дегустационно меню от коктейли, които се сменяха всеки час.

 

щяха да представят малки дегустатори на нашето коктейлно меню“, каза той. „На всеки час щяха да пият различни коктейли. Това беше разговор в асансьор и беше голям хит. "

 

Коктейл в бутилка

 

Е още един хит. Негов автор е главният миксолог на хотел Shard, който бутилира три различни коктейла, наречени ​​„Гонг в бутилка“. Авторският коктейл, който гостът може да занесе в хотелската си стая и да го изпие охладен, е приятна изненада.

„Това е наистина персонализиран коктейл от нашите миксолози, така че не е нещо, което можете да извадите от рафта“, казва Кърт  Махер.

 

Бар в градината

Е друга идея, използвана от хотелиерите. Използвайки зелените пространства, те организират мобилни барове, в които сервират готови напитки и коктейли.

 

Сервирането на местни напитки и авторски коктейли, създадени от опитни миксолози, са най-новият хит. В хотел Six Senses, Португалия, например залагат на селекция от собствени коктейли, всеки от които има собствена история. Домашно ферментиралите напитки са също популярна тенденция сред гостите. За приготвянето им се използват само плодове и подправки, които се отглеждат в околността.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed