26 Апр. 2024

Вие сте тук

Starbucks лансира фреш барове

27.03.2012

Най-голямата верига кафенета в света Starbucks отвори в предградието на Сиатъл Белвю фреш-бар, чието меню е базирано върху продукцията на производителя на сокове от премиум класа Evolution Fresh, съобщиха от команията.

 

Освен кафе и сокове заведението ще предлага на посетителите плодови коктейли, фрешове, салати и супи.

 

Първият проект на Starbucks, който не е свързан с продажбата на кафе, стартира четири месеца, след като кафееният гигант придоби собственост върху компанията Evolution Fresh. Сделката е на стойност $30 млн.


Starbucks планира не само да развие мрежа от фреш барове, но и да включи продукцията на Evolution Fresh в асортимента на кафенетата си. Диверсифицирайки бизнеса си, компанията разчита да увеличи многократно печалбата си. Хауард Шулц оценява ежегодните продажби на един фреш бар на $1 млн. Анализаторите предполагат, че очакванията са завишени, съпоставяйки ги с годишната печалба на един бар на основния конкурент на Evolution Fresh - веригата Jamba, която е по-малка от посочената сума.

Категории: 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed