Международната хотелска верига Marriott обяви, че на страницата си във Facebook започва нова игра, озаглавена My Marriott Hotel. Идеята е да се използва популярността на игрите в социалните медии, за да генерира интерес към кариерата в хотелиерството, съобщава компанията на сайта си.
В Marriott Hotel™ във Facebook (www.facebook.com/marriottjobsandcareers) по пвреме на играта участниците могат да отворят собствен виртуален хотел, откривайки нови зони в него. Всичко започва от кухнята, където играчът може да състави ресторантско меню, да назначи екип готвачи, да ги обучи и да готвят ястия. Играта има всички шансове да стане толкова популярна, колкото и игри като FarmVille и Cityville, коментира Independent.
Както и в други онлайн игри потребителите печелят точки, когато имат доволни гости в хотела, и ги губят, ако те не са доволни от обслужването. Играта има пет версии и може да се играе на английски, испански, френски, арабски и китайски език.
Според представители на Marriott в момента онлайн игрите са на второ място по популярност сред интернет развлеченията. И не е изключено новата игра да привлече нови клиенти в хотелите на веригата. Като компания, която до края на годината ще има 50 000 служители, Marriott International е заинтересована да мотивира и привлече млади хора на възраст между 18 и 27 години, и това е един от начините да ги заинтересуват в кариерата в сферата на гостоприемството.
Макар че съществува едва от месец, страницата във Facebook вече има над над 12 хиляди активни потребители и над 270 хиляди души, които са видели страницата.