20 Апр. 2024

Вие сте тук

Marriott Hotels and Resorts се фокусира върху поколението Y

24.06.2013

Нова широкомащабна рекламна кампания цели да се привлекат млади туристи в хотелите на Marriott Hotels and Resorts, най-големия бранд на компанията   Marriott International.

 

Кампанията, озаглавена „Пътувай с блясък“, е резултат от проучванията на пазара, според които сегментът младежи е много перспективен. Тя е насочена към бизнес туристи от генерациите X и Y, на които често се налага да пътуват. Първите са родени между началото на 60-те и 70-те, а вторите – между 80-те и 90-те години.

 

Според проучването към 2018 г. половината от всички бизнес туристи ще са от генерацията Y, която се описва като поколение мобилни и много пътуващи хора. Те искат стил и дизайн,  животът им представлява смесица от работа и забавления и преминава сред технологични иновации.  

 

Кратки клипове с продължителност между 30 и 60 секунди ще се излъчват на различни уебсайтове, посещавани от този тип туристи, сред които са и уебсайтовете на няколко авиокомпании.  Клиповете са заснети в два от хотелите на бранда в Тайланд и показват различни моменти от пътуването, включително бизнес събитие в конферентна зала и релакс в СПА и на басейна. „Не хотел, а брилянтна идея“, е посланието на хотелиерите към бизнес туристите, което ще бъде излъчвано от различни бизнес и туристически канали.

 

Брандът Marriott Hotels and Resorts  има 56-годишна история и разполага с 500 хотела в 60 държави. Около 70% са в САЩ, а 40% от приходите се генерират от MICE сектора.

 

Световната кампания ще струва 30 млн долара на веригата през тази година и още толкова през следващите две.  До 2014 г. ще приключи и ребрандирането й, което ще включва ново лого,  ключ-карти, ноутпадове, табелки “do not disturb” и пр.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed