29 Март 2024

Вие сте тук

Marriott експериментира с нова програма за безконтактно чекиране

04.07.2022

Marriott International, Inc. експериментира нова  пилотна програма за павилиони за безконтактно чекиране , съобщиха от компанията.

 

В два хотела от бранда Fairfield by Marriott е въведено безконтактно чекиране и напускане като част от кампанията  си Commitment-to-Clean. Програмата предвижда мобилно настаняване и напускане, мобилен ключ, мобилно хранене и мобилни заявки, да правят  заявки за обслужване и удобства, без да контактуват с персонала директно, а чрез приложение.

 

Гостите, които искат да елиминират напълно човешкия контакт, могат да пропуснат традиционното настаняване, като използват специални киоски, като изпълнят лесни три стъпки. Пак там се създава и електронният ключ на стаята.

 

Използва се антимикробна технология, вградена в стъклото на сензорния екран, захранвана от UV светлина, за да убива бактерии и вируси. Преди заминаване гостите могат да използват павилионите за безконтактно напускане или да се запишат в туристическата програма на Marriott Bonvoy по всяко време.

 

Безплатната ежедневна закуска включва павилиони, предлагащи селекция от топли сандвичи, сладки продукти, кисело мляко, зърнени храни и плодове всяка сутрин. Специално кафе и разширени а-ла-карт артикули също ще могат да бъдат закупени от павилионите с безконтактно.  Индивидуално опакованите артикули се допълват през целия ден. Гостите могат да изберат да се хранят във фоайето, в собствената си стая или в движение.

 

И двете нови технологии имат за цел да помогнат за рационализиране на операциите и повишаване на тяхната ефективност.

 

Според Стефани Линарц, президент на Marriott International, иновативните технологии са въведени успоредно с постепенното възстановяване на пътуванията в световен мащаб. „Пандемията ускори търсенето на безконтактни услуги и ние продължаваме да се развиваме, за да отговорим на променящите се нужди на нашите гости. Новите предложения са допълнителна крачка в посока към персонализираното гостоприемство“, посочва тя. Въпреки акцента върху безконтактните услуги, според нея ще има и лично взаимодействие с гостите, за да се подобри изживяването им.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed