04 Май 2024

Вие сте тук

Facebook – новата хотелска търсачка

22.02.2011

 Патрик Ландман,

Всеки се фокусира върху интегрирането на цените в картите в Google и универсалните резултати от търсенето, както и върху въпроса как това ще се отрази върху пейзажа на дистрибуция на хотелите. Хората са прави, защото това ще окаже важно влияние върху директните продажби на хотелите. Но има и нещо друго, за което трябва да внимаваме в интернет маркетинговата си стратегия. FaceBook се превръща в търсачка на хотели!

Маркетингът в социалните медии привлича все повече вниманието на хотелиерите и на туристическата индустрия през последните две години. Но днес повече от всякога за хотелите е жизненоважно да имат присъствие във FaceBook със своя собствена страница. Хотелът се нуждае от релевантна, полезна и осъвременявана постоянно информация за гостите и потенциалните клиенти.

Защо? Онлайн агенциите (OTA – online travel agents) и уебсайтовете-агрегатори се движат във ваша посока.

Вижте какво ни даде търсенето на Qbic Hotel в Амстердам - освен TripAdvisor намерихме и резултати от Booking, HotelChatter и FourSquare.

 

 

 Да, когато някой ви потърси, търсачката няма да го ограничи до собствената ви страница, но и ще добави дистрибутори, туристически общности и уебсайтове с ревюта, които могат потенциално да отклонят трафика от вашата страница.

В търсене на Hotel San Sebastian Playa в Sitges ние преглеждаме HolidayWatchDog, TripAdvisor, VirtualTourist и Frommers.

 

 

Трябва да се убедите, че уебстраницата на хотела ви излиза на челно място във FaceBook и че предлага интересна информация на туристите. В противен случай те просто ще потърсят следващата и щ ще се лишите от част от дирекния бизнес.

Търсене в Booking.com потвърждава, че те листват хотели във FaceBook. Виждали сме го и преди, но изглежда, че броят на тези хотели е нараснал.

 

 

За да не губите възможностите за директни продажби, е изключително важно да имате добре разработена страница на хотела, листвана във FaceBook. Трябва да осигурите атрактивна, релеванта и скорошна информация, за да привлечете вниманието на потенциалните си гости. Не забравяйте, че снимката казва повече, отколкото 1000 думи.

Хотелиерите не могат да си позволят да изостанат, те трябва да са сигурни, че имат структурирана стратегия за социален маркетинг!

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed