27 Ноем. 2024

Вие сте тук

Expedia ще става по-социална

25.01.2012

Expedia търси начин да използва блогърите като възможност за увеличаване на продажбите, пише businessweek.com, позовавайки се на специален доклад на компанията. Най-голямата онлайн туристическа агенция в света иска да промени начина, по който хората правят резервации за хотели и самолетни билети, като впрегне в работа и социалните медии.


Според Джо Мегибоу, вицепрезидент на Expedia-САЩ, цитиран в доклада, блоговете са много интересно място и използването им ще позволи на компанията да бъде по-близко до потребителите. По думите му компанията вече е поканила няколко влиятелни блогъра в Сиатъл, с които е обсъдила плановете си.

Според Дъглас Кинби, старши директор проучвания в компанията PhoCusWright, цитиран от businessweek.com, плановете на Expedia са напълно реалистични и ще са крачка напред в персонализирането на резервациите на пътувания онлайн.

В доклада се посочва, че цел на компанията е да предостави възможност за планиране и купуване на цялото пътуване – от самолетния билет, трасфера, хотела и дори избора на ресторант, тематичен парк или други забавления. Очаква се това да бъде интегрирана платформа за купуване на всичко, свързано с пътуванията. Това ще даде възможност на туристите без чужда помощ да си планират цялата почивка, като отчетат препоръките и съветите, които ще могат да бъдат намерени направо на сайта. Допълнително те ще могат да видят и снимки от Фейсбук за местата и хотелите, които планират да посетят.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed