18 Септ. 2020

Вие сте тук

easyJet търси най-романтичните българи за Св. Валентин

03.02.2012

   Конкурс за любовни стихотворения в социалните мрежи събира хората, посветени на любовта

 

Авиокомпания easyJet съобщи, че обявява конкурс за най-романтично стихотворение, посветено на предстоящия празник „Св. Валентин”. В предизвикателството могат да се включат всички,  обичащи любовта и пътуванията, като създадат свои творчески произведения като допълнения към предварително зададени начални стихове.

 

Конкурсът започва днес и ще продължи до 13 февруари в блога „Разпилени парченца..” на талантливата българска писателка Мария Василева. Потребителите ще могат да следят неговото развитие и във Facebook, на страниците на авиокомпанията в България и на личната блог страница на Мария Василева.

Участниците ще трябва да допишат като коментар под започнато от Мария Василева стихотворение свои предложения за неговото продължение. Всеки участник има право да публикува до 3 авторски предложения. На 14 февруари – денят на Св. Валентин, ще бъдат определени един или повече победители от жури в състав Мария Василева, Богдана Златева – главен редактор на женско списание, Питър Воец, маркетинг директор на easyJet за България. Високо ценени от журито на конкурса ще бъдат авторски творби, отговарящи на критерии като „ритмичност на звучене”, „нестандартна идея”. Най-интригуващото любовно произведение ще бъде наградено с безплатни самолетни билети от easyJet за двама до Лондон или Манчестър. Неговият автор ще има възможност след пътуването си да създаде заедно с Мария Василева фото разказ за своето преживяване във Великобритания.

Организаторите призовават всички участници да споделят по оригинален начин своята искрена любов към любимия човек – под формата на любовно стихотворение. „Приветстваме всички влюбени хора да участват в конкурса и да полетят на крилете на любовта до музикалната столица на Европа, Лондон, както и до Манчестър. Ще оценяваме най-идейните лирични творби и сме сигурни, че българите ще изразят по неповторим начин своя романтичен дух и настроение в месеца на любовта”, коментира Питър Воец, маркетинг директор на easyJet за Австрия, Швейцария и Източна Европа.

 

Това не е първата подобна инициатива на easyJet. През 2011 г. авиокомпанията организира масови серенади на открито на няколко места в столицата, както и конкурс за любовни видео пожелания.

 

Повече информация за правилата за участие в конкурса може да откриете тук.

 

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed