Авиокомпания easyJet обяви днес планове да започне ново партньорство с водещата световна организация на децата УНИЦЕФ, което ще подпомогне живота на децата по целия свят.
Партньорството ще e в паневропейската мрежа от дестинации на еasyJet по време на натоварените летни и зимни сезони, достигайки до 55 милиона пътници, които пътуват във всичките 200 самолета на авиокомпанията по над 600 маршрута в 30 страни, включително България.
Благотворителната дейност ще бъде под мотото „Промяна за добро“ и ще e представена на самолетите на еasyJet от 2-ри юли 2012 година. Всеки пътник на авиокомпанията ще има шанс да подкрепи децата по света чрез даряване на парични средства в специални чанти, предлагани от кабинния екипаж на еasyJet по време на полетите. Парите, набрани чрез дарения от клиентите на еasyJet, ще финансират животоспасяващата работа на УНИЦЕФ за децата по целия свят и ще бъдат използвани за детска ваксинация срещу болести като морбили и полиомиелит, или предоставяне на мрежи против комари за превенция на малария.
„Щастливи сме да предприемем това ново партньорство с УНИЦЕФ. Ние сме всеотдайни към нашия ангажимент за помощ и подкрепа на децата по света и очакваме с нетърпение да участваме в международните проекти на УНИЦЕФ. Сигурни сме, че нашите служители и пътници ще подкрепят тази жизненоважна кауза", заяви Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол.
Изпълнителният директор на УНИЦЕФ Великобритания Дейвид Бул каза, че е развълнуван от присъствието на УНИЦЕФ на борда на еasyJet - най-голямата британска и най-бързо развиващата се авиокомпания. "Заедно можем да помогнем за спасяването на живота на някои от най-уязвимите деца в света. Това партньорство дава на УНИЦЕФ уникална възможност да генерира значителна нова подкрепа за работата с деца, а също предоставя и информация за нашата мисия на аудитория от милиони хора. Като две глобални организации, чиито марки са признати в целия свят, нашето ново партньорство ще допринесе в голяма степен за съвместната подкрепа за децата", добави той.
Партньорството между двете организации ще бъде първоначално за тригодишен период и ще формира част от глобалната инициатива на УНИЦЕФ „Промяна за добро“, която събира милиони английски лири за най-уязвимите деца по света, чрез партньорства с водещи авиокомпании по целия свят.