Алианс Българско Черноморие, съвместно с Министерство на туризма и AVIAREPS, организира рекламна обиколка в четири полски градове
България се промотира в Полша с „роуд шоу“ 24-28 октомври в Полша, съобщиха от Алианс Българско Черноморие, който е инициатор на проявата. Тя се организира с подкрепата на Министерство на туризма.
Идеята е да се осъществени поредица от срещи на представители на туристическия сектор в България с техни потенциални партньори в четири полски градове – Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава, с цел установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Министерството на туризма ще бъде представено от зам.-министър Ирена Георгиева, която оглавява българската делегация и ще открие официално поредицата от срещи, заедно с д-р Франк Кванте – Председател на УС на Алианс Българско Черноморие.
След успеха на първото подобно събитие, което по инициатива на Алианс Българско Черноморие бе организирано във Варшава през месец май, т.г., и оценявайки потенциала на полския пазар за нашия туристически бранш, чрез това „роуд шоу“ се цели надграждане на постигнатото, като при това пътуване ще бъдат посетени и три други градове, освен столицата.
В програмата на пътуването предвиджа събития във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт, а също така има и най-голям потенциал за българския туризъм на фона на негативните последици, които бяха понесени от войната в Украйна. Редица полски експерти смятат, че при силен маркетинг от страна на България пътникопотокът от Полша би могъл да се удвои в рамките на година. Целта на пътуването е да се даде възможност на представителите на бизнеса да установят нови контакти директно с партньорите от полска страна в регионите с най-висок потенциал за българския туризъм.