29 Март 2024

Вие сте тук

Accor обединява бюджетните си хотели в един мегабранд ibis

24.10.2011

Групировката Accor объяви, че възнамерява да обедини три от веригите си в икономичната класа в един мегабранд - ibis. Той ще включва всички хотели, които досега влизаха в ibis, all seasons и Etap Hotel. Промените са свързани както с промените в потребителското търсене и конюнктура, така и със структурни реформи в групировката. След преобразованията ще бъде създаден един мегабранд под името ibis, който ще включва досегашния бранд със същото име, ibis styles, в който ще се влеят досегашните хотели под марката all seasons, и ibis budget, в който ще бъде транспормиран досегашният бранд Etap Hotel.

Вертикалното сегментиране на хотелите, което се фокусираше върху премиалните брандове, остава в миналото, коментира генералният директор на Дени Енекен. По думите му днес всички брандове трябва да демонстрират собствената си ценност и да предлагат на клиентите нови, модерни и търсени услуги. Групировката Accor реши да модернизира брандовете от икономичния си сегмент, за да излязат извън рамките на сегмента на бюджетните хотели и да отговарят на новите изисквания на гостите, посочи той.

Групировката Accor обединява 1500 хотела в икономичния сегмент на четири континента. С ребрандирането компанията разчита, че ще укрепи позициите си в този сегмент, който формира значителен дял от приходите й и е фактор за глобален ръст.

До 2012 г. ребрандингът ще се придружава от широкомащабна комуникационна компания. Очаква се, че към 2013 г. новият мегабранд ще е окончателно създаден. Заедно с ребрандинга се предвижда и модернизиране на всички бюджетни хотели на компанията. Предвижда се стаите да станат значително по- комфортни, преустройство на общите помещения и лобито на хотелите, пълен преглед на менютата в баровете и ресторантите и внедряване на нови технологии за работа с гостите.

THExperts бюлетин

Информирайте се за последни новини!

CAPTCHA
Този въпрос удостоверява, че сте реален потребител.
Subscribe to THExperts бюлетин feed